Nasze kompetencje
W 1999 roku rozpoczęliśmy z Ministerstwem Finansów projekt, produkcję i wdrożenie pierwszego w Polsce centralnego systemu Sprawozdawczości Budżetowej BudżetST. Od tego czasu główną kompetencją firmy Doskomp jest oferowanie licencji, wdrożeń, szkoleń i obsługi posprzedażnej systemów własnych, obsługujących budżet organu i jednostek, zamówień publicznych, centralizacji podatku VAT, oraz innych rozwiązań nowoczesnej Administracji Samorządowej. Wyróżnia nas ogromne doświadczenie merytoryczne oraz wiedza w obszarach, którymi zajmujemy się już od wielu lat. Obsługujemy kilka tysięcy JST i Jednostek Budżetowych.
Produkty dla Administracji Samorządowej
Cesarz – Centralny System Zarządzania Budżetem – Sprawozdania i Bilanse automatyzuje tworzenie, przekazywanie oraz agregowanie podsprawozdań niezbędnych do przygotowania informacji dodatkowej oraz na ich podstawie tworzy sprawozdanie wymagane rozporządzeniem MF z dnia 13 września 2017r. MRiF w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego. Unikalną funkcjonalnością Systemu Cesarz jest zautomatyzowanie procesu przygotowania bilansu skonsolidowanego, którego przygotowanie opiera się o konsolidacje sprawozdań bilansów jednostkowych.
Procent Klientów korzystających z Budżet JST Plus i JB Plus zgłosiło chęć skorzystania z produktu Cesarz
Procent Klientów korzystających z pozostałego oprogramowania Doskomp ma możliwość techniczną skorzystania z produktu Cesarz
System Planowania i Realizacji Budżetu – Plan B obejmuje komplet zagadnień związanych z budżetowaniem w JST i jednostkach, począwszy od konstrukcji projektu budżetu, przez uchwalenie budżetu, zmiany do budżetu, Wieloletnią Prognozę Finansową, tworzenie harmonogramów oraz zapotrzebowań na środki pieniężne, aż po analizy wykonania budżetu.
Procent Klientów korzystających z Plan B
Procent Klientów korzystających z Plan B wraz z modułem Zaangażowanie
Rejestr Zaangażowania Środków Budżetowych – Zaangażowanie służy do kompleksowej obsługi prawnego i rachunkowego zaangażowania środków budżetowych. System jest łatwy w użyciu zarówno dla pracowników merytorycznych tworzących metryczki do umów i zobowiązań a także dla służb księgowo – budżetowych gdzie następuje weryfikacja zaangażowania.
Procent Klientów korzystających z Zaangażowania
Procent Klientów korzystających z Zaangażowania wraz z systemem Plan B
System rVAT-KSeF to narzędzie, które wspomaga jednostki samorządu terytorialnego (JST) w konsolidacji rozliczeń VAT oraz integracji z Krajowym Systemem e-Faktur (KSeF). Umożliwia tworzenie centralnych rejestrów faktur, generowanie zbiorczych deklaracji VAT oraz zapewnia zgodność z przepisami poprzez automatyczne przesyłanie danych do KSeF.
Procent Klientów korzystających z rVAT-KSeF
Procent Klientów, którzy stwierdzili, że dzięki rVAT-KSeF znacznie ułatwiona została praca nad budżetem z Jednostkami
System Opisówki to narzędzie wspierające jednostki samorządu terytorialnego (JST) w przygotowywaniu zestawień tabelarycznych oraz interpretacji tekstowych wykonania budżetu. Umożliwia automatyczne generowanie sprawozdań półrocznych i rocznych na podstawie danych z plików XML pochodzących z systemów takich jak Bestia.
Procent Klientów korzystających z Opisówek
Procent Klientów, którzy stwierdzili, że dzięki Opisówkom znacznie ułatwiona została praca nad budżetem z Jednostkami
Centralny Rejestr Umów pomaga szybko i wygodnie zapisywać wszystkie umowy o wartości powyżej 500 zł. Sam nadaje numer umowy, pozwala dopisywać aneksy, zmiany i inne informacje. Umożliwia też dodawanie faktur i dokumentów, ukrywa dane osobowe tam, gdzie trzeba, i przygotowuje raporty wymagane przez przepisy. Gotowe dane można łatwo wysłać do centralnego rejestru państwowego.
Procent Klientów korzystających z CRU
Procent Klientów, którzy stwierdzili, że dzięki CRU znacznie ułatwiona została praca
GDPR Risk Tracker to webowa aplikacja dla wszystkich podmiotów przetwarzających dane osobowe, umożliwiająca przeprowadzenie kompleksowej analizy ryzyka oraz oceny skutków dla ochrony danych (DPIA) pozwalająca na weryfikację zgodności z RODO.
Procent Klientów korzystających z GDPR Risk Tracker
Procent Klientów, którzy stwierdzili, że dzięki GDPR Risk Tracker znacznie ułatwiona została praca
System Plan B Cloud umożliwia pracę w systemie Plan B przez przeglądarkę. Jednostki budżetowe nie muszą już instalować żadnych programów. Łączą się przez przeglądarkę serwerem by pracować na tej samej bazie co system Plan B w Twoim Urzędzie.