Cesarz – Centralny System Zarządzania Budżetem – Sprawozdania i Bilanse

PRZYGOTUJ NOWE SPRAWOZDANIE FINANSOWE – INFORMACJA DODATKOWA W CHMURZE !

Rozporządzenie MF z dnia 13 września 2017r. MRiF w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej
wprowadza nowe sprawozdanie finansowe „Informacja dodatkowa”.

Rozległy zakres tego sprawozdania wymaga przygotowania wielu podsprawozdań, zestawień by finalnie móc otrzymać wymagane rozporządzeniem zagregowane dane.

Do czego służy Cesarz?

Produkt „Cesarz – Centralny System Zarządzania Budżetem – Sprawozdania i Bilanse” automatyzuje tworzenie, przekazywanie oraz agregowanie podsprawozdań niezbędnych do przygotowania informacji dodatkowej oraz na ich podstawie tworzy sprawozdanie wymagane rozporządzeniem.

Ponadto, Cesarz zawiera komplet sprawozdań finansowych (bilans jednostki, bilans łączny, bilans budżetu, rachunek zysków i strat, zmiany w funduszu jednostki). Unikalna funkcjonalnością jest zautomatyzowanie procesu przygotowania bilansu skonsolidowanego, którego przygotowanie opiera się o konsolidacje sprawozdań bilansów jednostkowych;

  • jednostek i zakładów budżetowych
  • instytucji kultury
  • spółek
  • publiczne ZOZy
  • fundacje, których założycielem jest JST

Sprawozdania jednostkowe zawierają arkusz wyłączeń umożliwiający wykazanie wzajemnych rozliczeń między jednostkami. Arkusz wyłączeń posiada funkcje sprawdzania online poprawności zaewidencjonowanych rozrachunków.

Jak działa program Cesarz – Centralny System Zarządzania Budżetem?

„Cesarz – Centralny System Zarządzania Budżetem – Sprawozdania i Bilanse” posiada zróżnicowane poziomy uprawnień pozwalające na dostęp poprzez przeglądarkę internetową do sprawozdań tylko danej jednostki lub grupy jednostek np. CUW oraz najszerszy poziom uprawnień – na poziomie JST pozwalający weryfikować, agregować komplet wymaganych sprawozdań.

System współpracuje z programem Besti@ eksportując do systemu plik xml z łącznym i skonsolidowanym sprawozdaniem.

System nie wymaga żadnej instalacji w jednostkach ani w JST.

Wybrane funkcje sprawozdania Informacja dodatkowa

1. Wykaz cząstkowych sprawozdań niezbędnych do poprawnego przygotowania Informacji dodatkowej. Program pozwala przygotować 20 sprawozdań cząstkowych m.in.

2. Odpisy aktualizujące wartości środków trwałych.

3. Szczegółowy zakres zmian wartości środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych.

4. Umorzenia środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych.

Formularz Kontaktowy

Masz pytania odnośnie produktu? Skontaktuj się z nami:

Masz pytanie? Napisz do nas
Spis treści: